Notities/ Attenties instellen

Home > Daggebruik > Klanten > Kies een klant > Notities

Je wilt graag een belangrijk item van een specifieke klant niet vergeten als je haar in de salon hebt of met haar staat af te rekenen.

Kies er dan voor om een notitie te maken en als attentie omhoog te laten komen in je afsprakenboek en/of kassa.

Je hebt dus 2 opties:

1. De notitie als attentie in je afsprakenboek omhoog laten komen

2. De notitie als attentie in je kassa omhoog laten komen

1. Notitie aanmaken

  1. Je wilt graag een notitie maken dat Mevrouw Jansen haar dochter in de maand augustus gaat trouwen.

  2. Je gaat naar je klantenlijst > Kiest mevrouw Jansen > Klikt op Notities

  3. Je klikt vervolgens op 'Nieuwe Notitie'

  1. In het scherm dat tevoorschijn komt vul je de lege velden in

  2. Samengevat: Waar gaat deze notitie over in 1 woord?

  3. Omschrijving: Beschrijf nu wat je graag wilt onthouden

  4. Door: Kies door welke medewerker deze notitie is gemaakt

  5. Opslaan!

  6. Je kan de notitie terugzien in het afsprakenboek of bij de klantenlijst bij de klant onder notities

2. Notitie als Attentie aanmaken

  1. Je wilt echt niet vergeten dat mevrouw de Acker altijd te laat komt

  2. Je gaat naar je klantenlijst > Kiest mevrouw de Acker > Klikt op Notities

  3. Je klikt vervolgens op 'Nieuwe Notitie'

  4. Vul alle velden in

  5. Vervolgens zie je 2 schuifjes staan:

    1. Laat zien bij afspraak maken in de salon​

    2. Laat zien bij afrekenen

  6. In dit geval wil je de attentie krijgen op het moment dat je een afspraak met deze klant maakt.

  7. Klik dan het schuifje 'aan' voor 'Laat zien bij afspraak maken in de salon'

  8. Mocht je kiezen voor 'Laat zien in de kassa' dan komt er een pop-up in de kassa

info@dvi.nl

+31 (0)575 55 27 00
Vorden, Nederland

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon