Openstaande Bedragen / Op Rekening

Home > Daggebruik > Kassa > Openstaande Bedragen

Vergeet een klant de portemonnee? Of komt het kindje vandaag en de ouder morgen om te betalen? Zet dan een klant op rekening en houd inzicht in je openstaande bedragen met dit overzicht.

1. Klant op rekening zetten

​Zet een afrekening klaar 

  1. Je gaat naar de kassa (Daggebruik > Kassa > afrekenen)

  2. Kies een klant

  3. Kies een behandeling

  4. Kies voor betalen

  5. Kies bij betaalwijze 'Op rekening'

  6. Kies voor betalen

Het openstaande bedrag betalen

  1. Je gaat naar de kassa (Daggebruik > Kassa > afrekenen)

  2. Kies een klant

  3. Je krijgt een melding te zien dat er een openstaand bedrag is

  4. Klik op 'klik hier om een openstaand bedrag te betalen'

  5. Kies het openstaande bedrag waar het omgaat door op 'betalen' te klikken achter 1 regel

  6. Je komt nu in de kassa, kies de betaalwijze

  7. Klik op betalen

  8. Klaar!

Let op: Een openstaand bedrag kan je alleen op een naam van een klant afrekenen. Dus op 'de heer' of 'mevrouw' kan dit niet. 

info@dvi.nl

+31 (0)575 55 27 00
Vorden, Nederland

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon