Mijn Afsprakenboek opent niet

Als het niet lukt om je afsprakenboek te openen kan dat verschillende oorzaken hebben:

  1. Je bent je wachtwoord vergeten

  2. Je hebt normaal je wachtwoord automatisch opgeslagen en zit nu in een andere browser (internetpagina)

1. Je bent je wachtwoord vergeten

Als je je wachtwoord bent vergeten kan je deze opnieuw instellen.

Volg onderstaande stappen:

  • Klik vervolgens op 'Wachtwoord Vergeten'

  • Vul dan je e-mailadres in waarop het SMARTsalon account is ingesteld

  • Weet je je e-mailadres ook niet meer? Mail ons dan helpen we je.

2. Je hebt normaal je wachtwoord opgeslagen in de browser

Mocht je gebruikersnaam en wachtwoord niet automatisch op het inlogscherm staan van het SMART-programma. En normaal heb je dat wel. Dan is het mogelijk dat je in een andere browser (internetpagina) zit. Er staan op computers namelijk vaak verschillende internetbrowsers. Bijvoorbeeld Internet Explorer, Edge, Chrome, Firefox en Safari.

Er bestaan 2 verschillende manieren om daarachter te komen

  1. Kijk op je bureaublad of er een icoontje staat met daaronder de woorden. Zo ja, klik daar dan op en login.

    1. SMARTsalon​

    2. SMART programma

    3. Afsprakenboek

    4. Da Vinci Afsprakenboek

    5. Da Vinci programma

  2. Open alle internetbrowsers die op je computer staan (deze kunnen zijn, Internet Explorer, Edge, Chrome, Firefox en Safari)

    1. Ga dan naar www.SMARTsalon.nl

    2. En klik rechtsbovenin op 'Login'

    3. Kijk per internetbrowser of je inloggegevens automatisch ingevuld zijn

info@dvi.nl

+31 (0)575 55 27 00
Vorden, Nederland

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon