Storingen

Mocht er een storing zijn in SMART dan kan je daar hier informatie over vinden.

Ervaar je een storing maar staat deze nog niet hieronder vermeldt? Laat het ons weten. Stuur ons een mail: info@dvi.nl

Problemen na update - Opgelost!

Update 25 juni 2020 om 13:53

Het lijkt gewerkt te hebben! Er moeten nu geen problemen meer zijn! YES! Mocht je het nog wel hebben, laat het ons gerust weten dan gaan we op zoek naar de oplossing (info@dvi.nl).

Update 25 juni 2020 om 13:38

Er zullen een aantal servers herstart worden. Dit betekent dat SMART een aantal minuten nauwelijks zal reageren.

Update 25 juni 2020 om 13:20

Er zouden al minder problemen moeten zijn dan vanochtend. Op dit moment wordt er een mogelijke oplossing geprogrammeerd en deze gaat in ongeveer 30 minuten online.

Update 25 juni 2020 om 12:34

De programmeurs gaan nu een deel van de gebruikers naar andere servers toe leiden in de hoop dat dit een groot deel oplost. We laten weten hoe dit verloopt.

Update 25 juni 2020 om 12:26

We zijn aan het kijken of het ergens aan de servers kan liggen of een connectie tussen de servers. Het zit mogelijk niet in onze software maar in een combinatie met de servers waar op onze software draait. 

Update 25 juni 2020 om 12:04

De laatste update lijkt in veel gevallen te hebben geholpen maar nog niet alles is opgelost. Het kan nog zijn dat je soms foutmeldingen krijgt (errors). De programmeurs blijven bezig!

Update 25 juni 2020 om 11:44

De nieuwe versie staat online. We bekijken nu of dit het hele probleem heeft opgelost.

Update 25 juni 2020 om 11:23

De programmeurs zijn nu een nieuwe versie online aan het zetten. We hebben dat dit over 10 minuten ongeveer online is en dat dit het probleem oplost. Niks is nog zeker, we plaatsen hier weer een update of het daarna opgelost is. Het kan wel zijn dat deze periode SMARt langzaam is.

Update 25 juni 2020 11:01

Een mogelijke oplossing wordt zo meteen online gezet. Deze update duurt een aantal minuten.

Update 25 juni 2020 om 10:53

We gaan 1 onderdeel van de update van afgelopen nacht weer offline halen om te zien of dit het probleem oplost. Wordt vervolgd ...

Update 25 juni 2020 om 10:25

Op de momenten dat er een oplossing wordt toegepast kan het zijn dat het programma momenten langzaam werkt waardoor het ook kan lijken als of het programma het even niet doet. 

Update 25 juni 2020 om 10:19

Er worden verschillende oplossingen door de programmeurs uitgeprobeerd. Op dit moment is het nog zoeken naar wat de juiste oplossing is. Nog steeds is het zo dat 9 van de 10 'verzoeken' wel goed gaan. 

Update 25 juni 2020 om 9:54

Het lijkt erop dat 9 van de 10 verzoeken (zoals een afspraak maken, een klant bekijken, een afrekenen doen) goed gaat. 1 op de 10 gaat dus niet goed. Er wordt bekeken waarom dit is en hoe we dit kunnen oplossen.

Update van 25 juni om 9:47 

Het kan zijn dat je afsprakenboek het op het ene moment het wel doet, het andere moment niet. Je krijgt dan bijvoorbeeld een witte pagina te zien ipv de afspraken. Er wordt nog steeds hard aan gewerkt door de programmeurs.

Update van 25 juni 2020 om 9:19 

De meeste problemen lijken opgelost te zijn. Maar nog niet voor iedereen is het opgelost. Er wordt hard aangewerkt.

Update van 25 juni 2020 om 9:09

We starten een deel van het systeem op waardoor het kan zijn dat het programma even wat traag is. Hopelijk lost dit het probleem op.

Update van 25 juni 2020 om 8:52

We hebben afgelopen nacht een grote update gehad. Hierdoor kan het zijn dat je wat problemen hebt met het afsprakenboek en de kassa. Er wordt hard aangewerkt om dit zsm op te lossen.

info@dvi.nl

+31 (0)575 55 27 00
Vorden, Nederland

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon